Boer vir 48 uur in selle nadat hy aanvaller ontwapen

2010-03-16 23:30

Charles Smith

’n Boer van Kroonstad wat ’n plaasaanvaller ontwapen het wat hom met ’n mes aangeval het, is gister summier deur die polisie vir 48 uur toegesluit omdat die aanvaller gaan kla het.

Mnr. Chris Grobler (23) se ouers het teen laat gister alles probeer om hom voor donker uit die polisieselle in Koppies vry te laat.

Mnr. Christo Grobler het gesê drie prokureurs het hul bes gedoen om sy seun vrygelaat te kry.

Toe was die polisiebeampte met die dossier soek en daar was kwansuis géén inskrywing in die voorvalleboek dat die polisie hul plaas Saterdag besoek het nie.

Sy vrou, Alta, het toe van hul plaaswerkers gaan haal om verklarings by die Heuningspruit-polisiekantoor af te lê dat hulle – dié einste polisiebeamptes – wél Saterdag op hul plaas was.

Chris het die polisie Saterdag laat kom toe ’n gewese plaaswerker wat ses maande gelede afgedank is nadat hy motorbatterye gesteel het, moles op die plaas Labri gemaak het.

Die polisie het die man toe verwyder. Sondagaand was die man terug – dié keer erg aangeklam.

Toe Chris hom wegwys, het hy ’n mes uitgepluk en na Chris gesteek. Dié het die mes afgevat en die aanvaller het hard met Moeder Aarde kennis gemaak, het Grobler sr. gesê.

Die polisie is weer gebel, maar hulle het nooit uitgekom nie.

Die aanvaller se arm is glo beseer en hy het by die polisie gaan kla.

Maandag het twee konstabels by die plaas opgedaag.

“My vrou wou weet hoekom hulle nie Sondag opgedaag het nie. Een konstabel het vir haar gesê sy moet haar nie ‘wit hou’ nie. Die bevelvoerder van die Heuningspruit-polisiekantoor het vir my gesê as Chris stilgestaan het dat hy raakgesteek is, was die aanvaller in die selle en nie hy (Chris) nie.”

Chris is gevra om gister ’n verklaring by die polisiekantoor te gaan aflê. Hy is kort daarna gearresteer.

Grobler sr. se vrou en Chris se lewensmaat, Angelique, en hul baba van ses maande, Chris, is alleen op die plaas.

“My vrou het die landdros in Koppies gaan sien, die deur toegetrek en sy hulp gevra omdat hulle vrou-alleen op die plaas is.

Hy het gesê sy hande is afgekap.

“Ons probeer alles in ons vermoë. Ek weet nie wat in die land aangaan nie.”

Oorsprong:Beeld
http://www.beeld.com/Content/Suid-Afrika/Nuus/1928/7dcc4d805165441e96688fb899260882/16-03-2010-11-30/Boer_vir_48_uur_in_selle__nadat_hy_aanvaller_ontwapen

24 Responses

  1. Beeld lesers lewer kommentaar oor hierdie berig op Beeld se webwerf:Chris 3/17/2010 6:44:53 AMTipies nuwe Suid Afrika, die tyd gaan aanbreek dat hierdie dinge nie meer geduld gaan word nie. Sodra die witman sy eiendom en of familie beskerm, word hy as 'n rassis uitgekryt en sommer toegesluit ook. Ek sal dit waardeer as Beeld so bietjie navors oor die hoeveelheid blankes wat in die laaste 2 jaar swartes vermoor het in vergelyking met hoeveel blankes in die laaste 2 jaar deur swartes vermoor is.ettienne 3/17/2010 6:49:23 AMdit lyk my dat ons eerbare mense eerder in die tronke hoort vir ons eie veilighied want die krimeneule het meer erg ,dan ook die polisie sal iets aan gedoen moet word want hulle dink hulle het meer mag as ander en as n mens teen hulle op staan dan word jy toe gesluit die regering sal drasties iets moet doen ,maar as hulle nie eers hul eie huis kan uit sort nie jaJakkals 3/17/2010 6:53:22 AMEk is nou so boos ek kan 'n krokkedil borsvoed. As so iets gebeur moet soveel as moontlik organisasies soos jou landbouverenigings en plaaslike koerante onmiddelik daarvan in kennisgestel word.Stig 'n plaaswag en bel hulle onmiddelik om te kom help. Maak 'n poging tot moord saak oop teen die aanvaller. Sien dadelik 'n regsverteenwoordiger om op te tree teen die polisie. En eis vir onregmatige arestasieGewese Bevelvoerder 3/17/2010 6:59:30 AMEh was tot en met Oktober 2003 die Stasie Bevelvoerder van Heuningspruit Polisiestasie en in my tyd as my gemeenskap gebel het was ek daar.Dit wat nou gebeur het sou nie in my tyd plaasgevind het nie.Ek is verplaas omdat hulle nie my wou bevorder soos belowe is nie en na my was dit die een na die ander bevelvoerder en niemand het nog lank daar gebly nie.Hulle moes hul werk gedoen het dan was die plaasboer nie nou in die selle nie maar die aanvaller met die mes.Ester – Pretoria 3/17/2010 7:06:18 AMNatuurlik weet ons wat aangaan op die plase!!!Die blanke boere moet af van die plase, "by hook or by crook" veral die "crook". Maak nie saak dat ons oppad is na 'n tweede Zimbabwe waar ons een van die dae nie meer kos sal hê nie. Die blanke boere moet liewer stilstaan en dood gesteek word,of dood gemartel word, om die reg te hê tot die aanmelding van 'n klag. Met 'n korupte polisiemag en 'n Mal Emma wat die vuur aanblaas, wat kan mens anders verwag?? Snaaks dat hulle nie verder kan kyk as net die onmiddellike nie!Erg omgekrap 3/17/2010 7:06:26 AMDit is erg kommerwekkend as selfs die polisie die boere haat en die misdadiger ondersteun. Daar is mos dan geen kans vir die boere in die land nie. Ek dink hierdie mooie land van ons met al sy wit inwoners is in gevaar.

  2. sithari 3/17/2010 7:09:07 AMEk wonder of ons wonderlike Zuma ooit Beeld lees, want dit gaan mos so wonderlik in SA.Derick 3/17/2010 7:09:59 AMEk dog as jy 'n vaste woonadres het en die aanklag teen jou is nie so ernstig nie, sluit hulle jou nie toe nie.Duidelik is daar baie meer aan die optredes as wat ons kan sien. Nee wat, as hulle verskuilde agendas het, sal hulle moet harder probeer om dit weg te steek. Duidelik is dit sigbaar dat daar 'n aanval op wittes in SA is.Liberte 3/17/2010 7:15:02 AMjanee dit is so tipies van die huidige regering en polisie. Hulle sal eerder die slagoffer wat aangeval is toesluit as die oortreder. En dit gaan alles oor RAS . dit het niks met reg en verkeerd te doen nie, maar met die feit dat 'n wit man homself teen 'n anderskleurige verdedig het. Sluit eerder die man wat gekla het toe want hy is 'n potensiele moordenaar .. Die boodskap wat hulle vir die moordenaars en aanvallers uitstuur is dat hulle NIKS gaan oorkom as hulle 'n boer op sy plaas aanval en vermoor nie, want hulle MAG nie teenstand bied nie .. dan gaan die polisie hulle toesluit .. wys jou wat die stand van die POLISIE tans is .. skokkend . AFRIFORUM waar is julle .. DAGVAAR Die polisie vir eens en vir altyd en laat die hele wereld weet die polisie is RASSISTIES!piet 3/17/2010 7:15:21 AMEk weet wat in die land aangaan!Wit boere word geteiken en daar word probeer om hulle landuit te jaag.Ek glo die doodstraf sal terugkom maar dit sal ongelukkig net van toepassing wees op wit boere wat 'n voet verkeerd sit.Se_weer 3/17/2010 7:16:50 AMDit is nie die eerste geval nie en gaan ook nie die laaste een wees nie – ongelukkig so! Ek kan nie verstaan hoe so iets kan gebeur nie of laat ek dit so stel, ek kan verstaan hoe dit kan gebeur (wie sit agter alles) maar ek kan nie verstaan dat daar niks is wat jou beskerm teen sulke lafhartige goed nie. Hulle kom letterlik met moord weg so hierdie is net druppel in die emmer vir hulle. Wat gaan met hulle gebeur……absoluut niks!

  3. James 3/17/2010 7:17:54 AMHou goeie moed mense – ek weet dit is moeilik , maar God is besig om ons te wys dat ons redding is voor die deur – hy sal sy magtige wonderwerk in hierdie land kom doen en die wereld sal verstom staan – hou jou besig met sy dinge en ons almal moet onsself verootmoedig voor hom – Niemand , maar niemand kan staande bly voor ons magtige God nie – in al hierdie gemors is my aggressie en haat teenoor ons "vriende" besig om te swaai na een van geloof want hierdie klomp gaan hulle gat sien…..dis verseker !!!Hou goeie moed want jy sien …ons dien 'n God wat hulle nie ken nie !!!!!Johan Viljoen 3/17/2010 7:18:50 AMDis tipies waarvan almal praat. Almal weet die land gaan nie meer lank hou nie. Hoe in jou lewe het jy van sulke snert gehoor. Ek is wragtag nie n rasis nie,maar vandat die wittes wat iets weet uit die land is gaan dit so. Kyk maar daai polisie stasie waar hulle die dockets op die ashoop opgetel het. Die bevelvoerder ontken als en toe die bewyse daar voor hom le is hy so dom soos grond.alkie 3/17/2010 7:20:05 AMSluit asb die polsiemanne toe en gooi die sleutels weg.Hulle is totaal onbevoeg om hulle werk te verrig en dan rand hulle nog n onskuldige mens aan,deur hom in die tronk te gooi.Meneer maak asb n ssak oop teen die betrokke polisie en vra vir duisende rande se vergoedingRian Engelbrecht 3/17/2010 7:24:12 AMEk weet nie meer na wie om te gaan as jy hulp nodig het nie. Gaan jy na die SAP is jou kanse groter dat jy en nie die betreder toegesluit sal word, soo in die geval gesien kan word. Moet jy maar staan dat die kriminele doen wat hulle wil? Deesdae moet jy banger wees vir die polisie en metro as vir enige iemand anders! Gaan probeer bietjie n klagte le by die SAP. Kyk of jy gehelp sal word.Elaine 3/17/2010 7:24:38 AMEk is so kwaad ek kan n pofadder oopbek soen. Van hierdie land se mense is …. dit is wat in hierdie land aangaan, want jy moet eers dood wees voordat jy iets kan doen. Al wat ons doen is moan, moan en nogmaals moan en doen niks!!!

  4. Gielie Lebokwagomo 3/17/2010 7:27:49 AMZimbabwe here we come! Nasionalisering van landbougrond, viktimisering van plaaseienaars …… Tyd is al wat tussen Suid-Afrika en Zimbabwe is, en die is besig om baie vinnig korter te word!MEISIE 3/17/2010 7:49:42 AMELAINE EK STEM SAAM MET JOU. DIE OU BOERE SOU DIT NIE GESLUK HET NIE. EK Sê DIS TYD DAT DIE WIT VOLK OPSTAAN EN VEG VIR HULLE REGTE. ONS IS ONTWAPEN EN WORD SOOS VLIEE DOOD GEMAAK. HOE KAN 'N LAND VORETOE GAAN AS DIT SO GAAN. IN DIE OU SUID AFRIKA, AL WAS DAAR APARTHEID HET ONS NIE SO ONMENSLIK OPGETREE NIE. DIE PROBLEEM MET ONS REGERING IS HULLE IS BANG VIR HULLE EIE MENSE . JY MAG NIE DIE K WOORD GEBRUIK NIE MAAR MALEMA KAN DIE JEUG AANHITS OM DIE BOERE DOOD TE MAAK DAN IS DIT REG. ZUMA IS 'N LARAARD, 'N PAPBROEK EN WEET NIE WAT HY DOEN NIE. MALEMA MOET IN DIE TRONK GESTOP WORD EN DIE SLEUTEL MOET WEGGEGOOI WORD. ZUMA IS 'N "DISGRACE" VIR DIE SAMELEWING. ONS PRAGTIGE LAND IS 'N GEMORS.Liza 3/17/2010 7:53:19 AMDit klink soos 'n sprokie wat nie waar kan wees nie!! Dit is absoluut absurd. Die optrede van die Polisie noodsaak dat in so geval, moet nie eers die Polisie betrek nie, hanteer die probleem stil-stil self…..Hermann 3/17/2010 7:54:13 AMOns wittes moet vinnig wakker word, hierdie is Afrika. Ons gaan nog met die broek op die kniee gevang word as ons nie begin saam staan en behoorlik beplan nie. Dit sal nie en kan beter gaan nie, so wat gaan ons daaraan doen? Dit is hartseer, ons het nie werklik 'n leier wat opstaan vir ons nie. Ons weet dat hier erge moeilikheid in die land kom, ons kan nerens, sal maar moet beplan en baklei. Pas net op vir die veraaiers in ons midde, soos JC Smit, die regse sage, hy wat alles plan het vir geld.wit 3/17/2010 7:56:38 AMGaan so aan asseblief, gaan so aan. Onthou net ALMAL kom tot 'n punt wat hulle nie meer verder kan opvreet nie. Ons wittes is baie nader aan daai punt as wat julle dink!!

  5. Donnie 3/17/2010 7:58:07 AMEk kan nie verstaan as n wit persoon opstaan vir sy regte dan is hy n rasis. Die ergste is dat dit eintlik die swatmense is wat erg rassisties is, die probleem kom meeste mense verstaan nie wat hulle se nie, dus word hulle lelik sleg gese sonder dat hulle dit weet,ek het baie met hulle te doen en verstaan wat hulle se, dit is jammer om te hoor hoe mense wat niks eers weet van die apartheid era af nie so kan aangaan. Kom reg as jy in die verlede leef herhaal geskiedenis homself.Deon 3/17/2010 7:59:11 AMEk kan dit nie glo nie. So tot die polisie se nou al dat die plaas boere moet eerder eers vir die dood gelos word voor hulle dalk iets sal doen! Ek sak my kop in skaamte om te se hierdie is my geboorte land!la roux 3/17/2010 7:59:25 AMso word alles van die witman af weggevat….so ou steve biko in sy gedig de….i will rape and kill all their daughters, for it is they who kill and rape mother africa…rassisRaven 3/17/2010 8:02:24 AMAs 'n wit man sy kind "perongeluk" vermoor word hy lewenslank toegesluit (en dit is in suid afrika net 25 jaar) maar laat 'n ANC leier sy kind van minder as vyf jaar "perongeluk" in die maag skied en sy lewe neem, kry hy 5 jaar waarvan hy 10 maande in die tronk moet sit en die res in huisarres moet deurbring…. wat se dit vir ons????? BID BID BID BID BID BID BID BID BIDAndre 3/17/2010 8:03:57 AMSoos ek dit sien moet die mense nou maar meer bele in eblockwatch. Hulle is daar waar dit nodig is. Hulle gee ook waarskuwings uit en rapporteer enige kriminele aktiwiteite per epos en Mobile. Hulle het 'n effektiewe manier om van die publiek gebruik te maak om enige verdagte of verdagte opdrede te rapporteer en vanaf my ondervinding het hulle nog nie een keer langer as 10 minute geneem om op te tree nie en. Na die ondersoek kontak hul jou dan sodat jy ingelig is.As die regering dan nou Parallel wil regeer saam met die Munisipaliteite en die polisie kan ons maar so maak. So ook vir enige instansie wat nie dienste lewer nie.Dit is al wat vir die wetgehoorsame burger vir SA nou gaan help. Ons kan nie so terug sit en wag nie. KOM ONS DOEN DAN SO.En ons kan dit dan maar aanhou doen totdat die regering op hulle voete is en die dienste KAN lewer.

  6. Bok 3/17/2010 8:04:52 AMParasiete het meer regte as die slagoffers.Riaan Kriek 3/17/2010 8:05:14 AMIs dit nie duidelik nie!! wit mense is nie meer welkom in SA nie. Hoe dikvellig of hardkoppig moet 'n ou wees voordat jy dit besef. Ek het gedink ek is die uiterste patriot, Voortrekker, boer afrikaner ens. Jammer om te se, ek het die land verlaat want dit is nou Afrika. Alles wat deur ons opgebou is tot iets betekenisvol word nou vernietig en hulle is kamstig kwaad vir die Afrikaners. Kry die boodskap en spaar julle die verdriet in SA, Afrikaners is nie welkom daar nie! Sterkte vir die wat dink ek is verkeerd.chris 3/17/2010 8:05:24 AMWIT MENSE WORD WAKKER KOM UIT JULLE GEMAKSONE ONS IS NOG DIE ENIGSTE WITMENSE OOR IN AFRIKA EN GLO VIR MY ONS IS NIE BAIE NIECHRISElize 3/17/2010 8:05:54 AMHierdie stelling van die Polisie bevelvoerder is 'n absolute grap. Hy het sekerlik nie meer as 2 breinselle wat werk nie. Die man het homself en sy gesin net probeer beskerm en daarvoor word hy in die tronk gegooi. Dis omdat 70% van die Polisie onbevoeg is. "Die bevelvoerder van die Heuningspruit-polisiekantoor het vir my gesê as Chris stilgestaan het dat hy raakgesteek is, was die aanvaller in die selle en nie hy (Chris) nie."la roux 3/17/2010 8:06:05 AMgeen wonder daar is so baie moorde op ons ou volkie nie, kan mos duidelik sien watse kante word gekes….kwaad soos n pofadder

  7. Julius 3/17/2010 8:06:34 AM2010 Soccer fans – BEWARE!….if someone try to mug you, you will land in jail if you resistTheFlame 3/17/2010 8:08:18 AMEk gaan my karate klasse opgee. Wat help dit tog as ek die een is wat tronk toe gaan op die einde van die dag, of miskien moet ek dit hou, dalk het ek dit in die tronk nodig.Grizelda 3/17/2010 8:08:57 AMNou't ek als gelees!!!! Dit maak my moedeloos en bang!Daniel 3/17/2010 8:09:08 AMGod slaap nie!!!!Glo net en bid,die onheil sal soos mis voor die son verdwyn…Ek sien dit elke dag…PRYS DIE HERE IN JESUS NAAM!!!10111 3/17/2010 8:14:14 AMDie polisie is boer se grootste vyand! Presies hoe Zim plase afgevat het was dmv polisie wat niks gedoen met die aanvallers nie. Hulle het net gestaan en kyk hoe die gemors plase afbrand.

  8. mariana 3/17/2010 8:18:03 AMJa nee tipies van Suid-Afrika beskerm jouself en wat kry jy 48 uur in 'n tronksel. As Chris dood gele het, het hulle gejuig nog 'n boer is dood gemaak en het hulle 'n regmerk gekry. Dit is pateties dat die polisie so voel oor ons boere gemeenskap dat hulle jou summier arresteer. Iets moet daadwerklik gedoen word oor die korrupte spul. Nee daar sal niks van kom nie want die hooggeplaastes sit net daar bo en bekommer hulle met hul eie sake. SKRIK ASSEBLIEF WAKKER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Chris W 3/17/2010 8:24:08 AMDie ding kom al 'n ver pad.'n Bejaarde tannie wag in hulle kar vir haar man voor 'n melkery waar hy melk gaan koop het.'n 'Swarte' gryp haar handsak deur die oop venster.Dit was 'n snik hete somers middag in Rustenburg en meeste mense ry met oop vensters.Binne haar handsak was haar rewolwer en sy stoei verbete met die dief terwyl die swart sekuriteitswag van die melkery op die se stoep staan en toekyk sonder om 'n oog te knip.Die dief kom weg en die polisie daag op EN ARRESTEER DIE BEJAARDE DAME VIR NALATIGHEID!Hulle het al hulle dae gehad om haar weer uit die tronk uit te kry!Dis maar een van baie gevalle deur die land die.Ek 'n polisieman na dese vertrou?Daars nie 'n manier nie!hier waar ek woon is polisie beamptes wat in hulle polisievoertuig rondry en dwelms smous.As ek net kan uitvind presies wie hulle is sal die poppe dans en ek sal NIE die polisie op hulle sit nie,so dom is ek nie!Ek sal self wraak neem op my manier en glo my hulle SAL tweede kom.Ek en my vrou beskou geen poliesman meer as my 'vriend' nie maar eerder as my 'vyand'.Dis feite.Baie sal moet verander om my my sienswyse te laat verander.Evo 3/17/2010 8:24:08 AMDit is soos dit is …….FW , Roelf en die gespys het hierdie toestand geskep , wigte en teenwigte ….waar is HULLE NOU ……word wakker mense beskerm julle self teen hierdie mense ……EN DAN WORD JY TOEGESLUIT .RIANA 3/17/2010 8:25:32 AMSiestog nou is die aanvaller reg en die boer verkeer omdat hy gedoen het wat baie van ons boer wil doen as die boer dood gesteek was het die aanvaller niks oorgekom nie, nie eers gesoek o net nog 'n boer dood. dan kry die aanvaller 'n medalje vir die moord maarnou kry hy nie sy beloning nie nou moet die boer daarvoor boet in die selle Ek dink die boere indie omgewing waar die boer woon moet opruk selle toe en hom gaan uit haal STAAN OP BOERE EN VEG VIR DIT WAT JULLE SIN ISKoos 3/17/2010 8:26:59 AMSolidariteit moet soortgelyke artikels aan die Kanadese regering en ander regerings stuur waar uitgeweke Suid-Afrikaners hulself ook al mag bevind.

  9. DanieA 3/17/2010 8:28:11 AMEk het net een woord vir sulke optrede RASSISTIES. Die tyd het aangebreek dat ons die land terugneem al is dit met geweld. Ons Afrikaners moet ons sagte handskoentjies begin uittrek en ohou om net te verdedig en vrskoning vir die verlede te vra. die Polisie is onbevoeg en ek hoop die boere gaan betoog by die Polisiekantoor en verwyder daardie gemors uit ons Polisiekantore uit. Wat hulle hof toe en eis miljoene rande van die Polisie. Dit is jammer dat ons wit belastinfbetalers moet betaal vir die Polisie se rasssisme en onbevoegheid.Robert 3/17/2010 8:28:39 AMEn nou Mnr Tim du Plessis???Wat se raad het jy vir die dame wie se man onwettig deur die polisie aangehou word!! Laat haar asseblief laat weet sy's net onnodig negatief en dat sy nie wil aanpas by ons nuwe verbeterde demokratiese Suid Afrika nie.ja wat 3/17/2010 8:30:41 AMdis omdat hy wit isanna 3/17/2010 8:31:01 AMMense, dis nie net op die plase nie. Ek werk by n polisiestasie in die stad en dit het nou al vier keer gebeur dat hul welfs minderjarige wit seuns opsluit in die selle- onregmatig. Hul doen dit veral oor naweke sodat die mense heel naweek in die selle sit. Hou julle prokureur se tel nr by julle sodat julle hul dadelik kan kontak.motty 3/17/2010 8:31:16 AMAl wout wat die boer gemaak het was om die anvaller te laat leef….

  10. Poeper 3/17/2010 8:32:32 AMMAN – AANVAAR DAT ONS IN DIE POEPSAK DEUR DIE REGERING GEGEE WORD…. DIT GAAN NIE VERANDER NIE! BELê IN VASELEEN…. OF VAT ONS GOED EN TREK!!!STEPHEN 3/17/2010 8:35:12 AMDit wil my voorkom dat ons kriminele meer reg in die hand het as die vry burgers van die land, of is dit nou weer n wit vs swart saak. As ons regering iets wil word, moet hul net wakker word.Regtig 3/17/2010 8:43:41 AMJa ek het ook nou als gelees gesien en gehoor, hy moes stil gestaan het sodat hy hom kon raak steek……….hemel dit is verregaande!!VRA EK JOU NOU WATTER REGDENKENDE MENS GAAN STILSTAAN, HY MOES ALTWEE SY BENE EN ARMS GEBREEK HET!!!! DIT IS DIE CHERRY OP HIERDIE SUID AFRIKAANSE KOEK!!! BELAGLIK, EK HET INTEENDEEL NIE WOORDE NIE, WANT ELKE DAG WORD EK NET MEER EN MEER ONTNUGTER!!!Riaan 3/17/2010 8:54:56 AMEk kan nie glo julle debateer nog of wittes in gevaar is en nie in Afrika hoort nie. Kyk rondom julle en maak reg vir die ergste of kom weg daar tewyl daar nog kans is. Suid Afrika is die slagpale en Wittes is die slagskape!Bang 3/17/2010 8:56:17 AMSjoe dit maak my bang ek sien oorlog kom tussen wit en swart!! Wat my nog banger maak is ek het 'n 2 jarige dogtertjie en sy moet in die wereld groot word!!

  11. Petro 3/17/2010 8:56:54 AMMense, mense, mense! Julle moenie "worry" nie – die dissipline is van nou af terug in die Polisie – ONTHOU HULLE HET NOU OU MILITERE RANGE!! Nou gaan dinge weer regkom!! hahahahaHoe stupid dink hulle is ons wit boere? En die hulle kan gaan vrek op 'n hoop – ONS SAL NIE STILSTAAN NIE!Die wit boer het seker weer 'n voordeel gehad op die voorheen benadeelde met die mes – hy is wit, is baie sterker (want hy is mos wit!) en het hom kaalhande gemoer!Morne Botha 3/17/2010 9:03:07 AMDe La Rey,De La Rey sal jy die boere kom lei De La Rey,De La Rey.WAAR IS ONS DE LA REY????Sal jy die boere kom lei De La Rey???ONS SOEK JOU NOU DE LA REY!!!!Mense,mense word wakker.Hoe lank gaan ons nog sulke absurde snert maar net aanvaar.Ons het probeer onderhandel en saam werk,DIT HELP NIE.Die geskiedenis leer dit vir ons.Piet Retief se situasie is maar net besig om hom weer te herhaal. 1.Hulle is besig om ons te ontwapen( daar is genoeg mense wat dit maar net aanvaar en hulle wapens in gee) 2.Hulle moor ons uit,nie net op die plase nie maar ook nou in die stede.En boonop het die moordenaars nou ook regte. 3.Kyk hoe en vir wat word ons hard verdiende belastingeld aangewend. 4.ESKOM en die munisipaliteite is besig om ons goed ore aan te sit en ons betaal ten duurste vir hulle foute. 5.Kyk hoe brein was en sweep Malema die swartes teen ons op. Dit is maar net 'n paar punte,maar mens kan die heeldag sit en hierdie goed opnoem. Dit alles is 'n goed beplande aksie teen ons.Hoe gouer ons begin opstaan hoe makliker gaan dit wees.Dit help nie om wakker te word as meeste van ons nie meer daar is nie. Ek dink van 1994 het ons meer as net ons samewerking gegee en ons aanvaar alles maar net.EK SE SE G@.EK IS GATVOL EN EK GLO DAAR IS HONDERDE WAT SAAM MET MY GATVOL IS.KOM ONS STAAN OP MET MENING!Ons lees elke dag van mense wat vermoor word in die koerante.Wat moet nog gebeur voor ons as Afrikaner volk gaan wakker word.Dis tyd om nou 'n besluit te maak.Steek jou slapgat geit en dwarstrekerig geit in jou sak en kry bietjie ruggraat!!!!Kraansburgeropsigter 3/17/2010 9:04:07 AMHierdie van julle wat so die heeltyds aanhou met:"hou so aan ons kan net soveel vat en dan gaan julle sien" en "moenie die boere traai nie" ons raak nou gatvol bla bla bla blaaaaa. Hou op om te dreig en doen iets. Julle is soos blerrie ouers wat nie hulle kinders behoorlik kan dissiplineer nie. Jannie as jy dit weer doen gaan mamma jou slaan en weet nie watter nonens als nie. By die tyd wat die boere by, dis nou genoeg ons gaan julle nou begin terug moer kom, is daar niemand meer oor om te help nie.So hou op dreig en "go for it" terwyl daar nog iemand oor is. Hulle was skyt bang vir julle vir oor die 300 honderd blerrie jaar. Waar is daai Afrikaaners nou heen. Ons sal lewe ons sal sterwe, ons vir jou Suid Afrika. Ja ek sien net die sterwe en boggerol lewe. Die knape roei die wittes left right en centre uit . Hulle gaan huistoe na die moorde en lag hulle gatte af en wanneer hulle'n woord inkry sê hulle: "Eish it is like shooting fish in a barrel"kaa ka kaa lag hulle verder!! Obviously is julle nie meer lief vir wat julle so hard voor gewerk en geveg het nie. Die wat lewe is maar net gelukkig. Julle is klaar aan die verloor kant, so wat anders is daar om te verloor.

  12. Susan Lombard 3/17/2010 9:16:19 AMNee kyk, ons dae is hierso getel, dag vir dag!!! As dit nie die boere is wat deurloop nie dan is dit onskuldige vroue- vrou hardhandig gearesteer oor sy dubbel parkeer) Ons as wit afrikaners moet onsself voorberei, ons lewens is in gevaar, ons gaan een vir een doodgemaak word, ons gaan getreiter word, verneder word, sleg gesê word. Daar is 'n haat in hierdie land teen ons wat nooit sal weggaan nie, dit word elke dag gevoed deur haatspraak, ons gaan al heo minder hê wat ons ons eie sal kan noem, als sal stadig maar seker van ons weggeneem word. Wat bly oor vir ons, maak nie saak hoe hard ons baklei nie, ons is te min, ons het nie meer wapens nie, waarheen gaan ons??? Ek is so bang vir die toekoms, wat gaan van ons kinders word!! Lees die geskiedenis van moeder Afrika, ons is orals uitgemoor en weggejaag!!! Wat moet ons doen, sê vir my, WAT!!!hannes slabbert 3/17/2010 9:18:21 AMNog n geval waar gewys word hoe laag die polisie se mentaliteit gedaal het. Hulle is so onnosel dat hulle die persoon wat n voornemende aanrander toesluit in plaas van die een wat amok op die plaas maak.Nou ja wat meer kan n mens van sommige van vandag se polisielede se? Ek wil my eerder nie uitlaat oor die ras van die toesluiters nie. Dis nie nou meer die polisie teen misdaad nie maar die polisie en Malema teen die wittes. Hierdie geval kan sekerlik ook na die klein pes se haatspraak teruggevoer word.Ons wittes is net so slapgat want ons aanvaar hierdie dinge maar asof die polisie die reg het om links en regs mense toe te sluit.Johank 3/17/2010 9:27:38 AMDie DA is as opposissiesparty `useless`. Al wanneer jy van hulle hoor is net voor `n verkiesing, dan sal hulle misdaad help bestry.Wanneer dinge soos hierdie gebeur kruip hulle onder hulle beddens weg. Al party wat tans hierdie gebeure teenstaan is die Vryheidsfront, ek stem volgende keer vir julle.Ontnugter 3/17/2010 9:29:14 AMMense wat hierdie land besoek en die vette daarvan geniet en by die misdaad vebykyk is ook aandadig aan die swartes se vergrype aan menselewens. Wit en swart word op die oomblik uitgemoor. Kinders word verkrag en gemoor, en babas op ashope in swartsakke weggegooi. Die Britse koningshuis met sy regering, en ander westerse regerings is ook aandadig aan die volksmoord wat in hierdie land plaasvind, omdat hulle net gesigte wegdraai en die land se regeringshoofde ontvang en onthaal. Die britte is ook skuldig aan volksmoord gedurende die anglo-boere oorlog in 1900. Waarom sal hulle nou iets doen daaromtrent. Dit is net voortsetting van hulle walglike optrede, jare gelede. Dis een groot skande en skandvlek op die westerse 'beskawing' en Christendom.Frank 3/17/2010 9:35:55 AMDIT HET TYD GEWORD DAT DIE WITMAN OPSTAAN EN DIE STRUGGLE BEGIN TEEN APARTHEID EN RASSISME

  13. AMY 3/17/2010 9:39:18 AMDis duidelik dat mens 'n idioot moet wees om nie te besef dat die tyd van versoening nou verby is na 1994 en dat dit nou tyd is vir vergelding oor al die jare se apartheid nie. Julius het maar bloot die spreekbuis geword wat eintlik net die huidige regering se gedagtes en intensies hardop uitspreek. Kyk maar na die uitlatings in die parlement gister. Dit raak 'n algemene gesig vir SAP en Metro- lede om veral weerlose blanke meisies en vroue aan te rand, vir geen rede nie, en om soveel moontlik onskuldige blanke mans in die selle te laat slaap waar hulle hopelik aangerand of verkrag kan word voordat iemand daarin slaag om die reg sy pad te laat loop. Afrika se geskiedenis wys maar dat dinge hier nie anders gaan verloop nie, want waarom sal Suid Afrika anders wees as die res van Afrika? Die goeie en opgevoede swart mense tussen die wat deur die massas geweldenaars saamgesleep word wanneer eiendom en mense aan die brand gesteek word gaan nie die land kan red nie – kyk maar na die Xenophobia. Almal het deelgeneem, al het hulle nie eers eintlik geweet hoekom nie. Wat ons moet besef is dat ons lewens vir altyd verander het en so ook ons en ons kinders se toekoms, al het ons self nie eers 'n aandeel aan apartheid gehad nie…Mariette 3/17/2010 9:48:49 AM…Nee d*nner….nou't ek alles gehoor!!!!….Werries 3/17/2010 9:49:53 AMmens mag nie haat nie maar ek doen al klaar en dit is alles die leiers se skuld!!!!dit id nie mense wat so op tree nie maar ook nie diere nie so wat noem mens die skim wat spore los soos mense ?willie 3/17/2010 9:53:50 AMJa nee dit sê weer vir my dat as so iets met my moet gebeur dat ek die moer moet doot skiet sodat hy nie kan gaan kla nie , want daar word net na die skelm gekyk in hierdie landAdolf 3/17/2010 9:56:14 AMDie probleem met ons wit mense is ons staan nie saam nie. Ons praat maar niemand hoor nie. Wat het ons om te verloor om in opstand te kom teen die swartes absoluut niks nie. Want ons word reeds gemoor en in tronke gegooi om ons regte te beskerm.Wanneer gaan ons wakker word en besef dat net ons alleen kan iets omtrent die saak doen. Ja ons is ontwapen maar ons het die kennis om nogsteeds `n oorlog te maak en omhoog daaruit te stap. Ons kan nie net wag en kyk dat vrouens en kinders uitgemoor word nie. Of ons doodgaan onder hulle mes en of ons baklei tot die dood wat is verskil. Ons lot is reeds vir ons uitgekerwe,ons moet net nie gaan lê nie. Kom ons staan saam kom ons maak ons voorvaders trots en wees bitter einders. Soos ek sê ons het niks om te verloor nie.Wat dink julle?

  14. Rita 3/17/2010 9:59:40 AMEk het nou al soveel mense se kommentaar oor die laaste paar weke gelees en die meeste van julle se ons moet wakker word. Ons moet saam staan. Maar ek wil graag weet hoe ons dit kan doen? Iemand moet seker die lyding neem. Dis dalk hoekom niemand opstaan of saam staan nie. Ons is almal verward.Ons wil bitter graag iets doen om ons mooi land te beskerm maar ons het geen benul waar om te begin nie.So my vraag is wie gaan ons volgende De la Rey wees?Lourens 3/17/2010 10:00:16 AMMy liewe boeties en sussies wat hulleself ag as deel van die Boerevolk. Hierdie regering se agenda is die totale vernietiging van die Blanke Boerevolk, of ons dit nou wil weet of nie, gaan kyk maar net na die herldiek van die nuwe SA vlag en die ou Transvaalse Vierkleur. Ons REDDING is alleen terug na ons knieë toe, dan sal die VERLOSSER van ISRAEL tot ons redding kom. Ek loof en prys Sy EWIGE NAAM daarvoor.Ria 3/17/2010 10:02:02 AMMense ons moet bid vir hierdie land en leiers van ons, niks is onmoontlik by God nie.Hitman 3/17/2010 10:02:19 AMDawid het gese in Psalms :"Ek sal geen onheil vrees nie".Dis net die HERE wat hierdie siek land kan genees,maar ons sal op ons knee moet kom.

  15. Deon 3/17/2010 10:02:53 AMOns het ook al voorvalle met die einste Koppies polisie stasie gehad waarby hulle ons wou arresteer. Hulle het 'n windbuks en verfbal geweer by ons in die voertuig gevind. Hulle wou weet waar is ons lisensies. Hulle wou nie luister om te hoor wat ek hulle vertel nie maar was so gretig om ons in tevat en te impress dat hulle ogies skoon "gesparkle" het.Hulle kon ons nie van enigeiets aanklae nie, maar hulle het ons stasie toe gevat en ons gedreig hulle gaan ons toesluit en probeer om my en my friende teen mekaar op te laat staan. Onderwyl het ek my werkgewer gekontak, wat voorheen deel van die veiligheids polisie was en huidiglik 'n resivis in Benoni is waarby hy hulle gekontak het en ook al die oproepe opgeneem het vir bewys. Hulle het blatant aan hom gese hulle het geen saak waarvan hulle ons kan aanklae nie maar hulle sal iets kry. Ons het daarna Supt Naidoo van Gauteng betrokke gekry en hy het hulle gekontak en geeis hulle moet ons met al ons toerusting laat gaan. Hulle het dit as 'n grap afgemaak. Hulle het selfs met die verfbal geweer in die kantoor teen die muur geskiet vir pret en toe die geweer gebere word, moes ek weer patrone in die voertuig gaan haal sodat die hoeveelheid patrone in die geweer ooreenstem met die hoeveelheid wat hulle in die boek opgeskryf het (ek dink hulle noem dit die OBS boek). Na 'n lang gestry en baklei waarin hulle ons beledig en gedreig het, met die wete dat daar eintlik niks wat hulle verder kon doen nie, het hulle ons toe laat gaan sonder ons besittings. Maar, nadat ons teruggekom het in Gauteng het ons toe vir Beeld gebel (As ek reg onthou was dit Saarie gewees wat die storie hanteer het) en ons het stappe begin neem. Vir een of ander rede nog onbekend aan my het die storie nooit in die koerant opge-eindig nie. My vriende was baie verlig hieroor en ons het maar gevoel om dit daarby te los. Die manne van die stasie natuurlik, toe hulle begin sien die koerante daag daar op om foto's te neem en die storie te kry en dat Supt. Naidoo nie net'n spookfiguur is nie en self ook homself besluit het om die manne bietjie gas tegee, het hulle so mak soos lammetjies geword. Hulle het selfs ons toerusting vir ons al die pad af van Koppies gebring na Benoni toe en ons nederig kom onverskoning kom vrae en versoek dat ons niks verder met die saak aan te gaan nie. Ons het dit so aanvaar aangesien ons alles teruggekry het wat ons wou gehad het en veral my vriende wou ook nie die saak verder gevat het nie. Hulle was nog hoogs getramatiseerd van al die gebeure. Die probleem is, baie keer dink die mense ons is "stupid" of iets, hulle sien ons "ignorance" en teiken dit en deur dit probeer hulle ons intimideer, en dit is nou die mense wat ons moet beskerm. Weet jy wat, ons polisiemag het waar hulle veronderstel was om die probleem op te los, nou die probleem geword. Daar is wel baie bekwame polisie manne daar buite maar hulle word al hoe minder. Hulle "abuse" hulle magte en ek vind dat hulle redenasie vermoe om met geregtigheid te oordeel en dit regtelik uit te voer toetaal vervrot is. Nou Se my,wat maak 'n mens in so geval?D.Moerin 3/17/2010 10:03:45 AMThe biggest crime in South Africa today is being white!Bernard 3/17/2010 10:06:05 AMJulle komentators is almal n klomp slap gatte. BLA BLA krokedil kan borsvoed, pofadder oop bek soen!!!!!Weet jy ooit hoe lyk n pofadder?????? Wat n pot snert. Talk is cheap and money buys the wine. Julle gaan almal die prys van onnoselheid betaal.

  16. Boer 3/17/2010 10:07:35 AMHoekom dink mense is die Kommando eenhede deur die regering vernietig? Toe mense, gaan kyk op die "genocide watch" webwerf. Die SA boere is op die lys van slagoffers, maw die huidige SA-regering wil julle uitwis!! Verkoop die plase dat uitgevrete barbare mekaar dan doodslaan om die vleis van 'n rot te kan eet, net soos Zimbabwe!! Die gesprek met Zuma oor misdaad is tydmors, en net ou Steve Hofmeyer kon dit sien.Albe 3/17/2010 10:08:35 AMEk het nou self navorsing gedoen oor die storie. Het die stasie geskakel en gevra of hulle bewus is daarvan dat hulle vandag in die koerant is agv n arrestasie wat die week plaasgevind het. Die dame het geen benul gehad waarvan ek praat nie. Ek het toe vir haar dele van die artikel vertaal en haar onmiddelike kommentaar was: 'oh, it's the white farmers who attacked a black man' Dit is vir my interresant dat sy onmiddelik geweet het van die 'whites who attacked the black'. Ek het in my vertaling aan haar geen melding gemaak van ras nie. Volgens die persoon by die stasie het twee blanke mans die swart man aangerand toe hul (die wit mans) die swart man se vrou te hulp gesnel het. Die swart man was besig om sy vrou aan te rand. Dit is die storie wat ek gekry het. Sy noem ook dat daar vandag hof toe gegaan word. Sy wou weet wie het die storie berig met: 'was it that farmer who went to the papers?'Daar is meer aan die storie. Miskien moet die verslaggewer al die feite bymekaar maak en dan n opvolg doen.Thys 3/17/2010 11:26:11 AMPlaas hierdie kamtige "geregsdienaars" se fotos in die koerant dat ons almal kan sien hoe lyk die werklike rassiste in ons samelewing vandag.om gekeer 3/17/2010 11:28:27 AMDie land "roem" daar in dat dit 'n "democracy" is…. "all men are created equal" maar dit is glad nie so nie. ons lewe nogsteeds in die apartheid maar dis nou net mooi om gekeer. wat weet die jong mense in elkgeval van daai tyd? hulle was nie eers daar nie maar dit is meesdal hulle wat die bohaai opskop nou moet ons die straf kry van ons "voor vaders" ???MJP 3/17/2010 11:29:18 AMWittes is die minderheid in die land. Daar is meer onwettiges in die land, maar dit pla niemand. Die aanslag is groter as wat julle dink. Sterkte

  17. Dries 3/17/2010 11:36:20 AMWeer 'n simpel klinklare bewys dat ons met die swakste opgeleide en mees onbevoegde Polisie Mag ter wereld opgeskeep sit. Op watter gronde is die arrestasie uitgevoer? Weet die simpel onbevoegde lede wat die bepalings van die Strafproses Wet bepaal – wanneer mag jy iemand sonder 'n lasbrief in hegtenis neem? Baie beslis nie!!!!!! In die vorige bedeling moes 'n polisie beampte al hierdie wette geken het en was daar regverdigheid. Nou mag hulle enigiemand arresteer en mag misbruik soos hulle wil.Voorheen was 'n polisie beampte op grond van die verwerwing van 'n Nasionale Sertifikaat bevorder tot Sersant, en dan verder op grond van die verwerwing van kwalifikasies rakende die wette. Nou bestaan daar nie meer so iets nie en die huidige senior bestuur van die polisie weet selfs niks want jou vel kleur is nou jou kwalifikasie vir bevordering. Solank dit aangaan sal die misdaad nooit in die bek geruk kan word nie en sal nuwe(ou) range ook nie meer mag aan die polisie kan gee nie. Dit is nie die range of die sogenaamde gesag wat dit afdwing wat misdaad gaan bekamp nie maar die toegewydheid van die polisie lede om hulle gemeenskap te bedien en hulle kennis van die regstelsel. Waar die Polisie voorheen 'n waarlike roeping was en die vergoeding 'n bysaak was, het dit nou vir die regering 'n werkskep geleentheid geword.As jy nerens anders kan werk nie dan sal die Polisie ( Of Weermag na jou omsien op die voorwaarde jou velkleur is reg). Ek sal graag wil weet wat die jaarlikse koste is aan die uitbetaal van siviele eise teen die polisie ingestel weens onregmatige arrestasie, want daarvan lees en ondervind ek elke dag baie.Dalk moet daar 'n prokureurs firma wat op die pad ongelukke fonds spesialiseer hulle fokus verander en op siviele eise teen die SAPS fokus en ek glo hulle sal miljoene maak.RAAD OP 3/17/2010 11:45:01 AMJA JA, so gaan dit. Ons is almal een van die in ons $%$%. My man het ook iemand in ons huis betrap, met die goed wat hy wou vat (nie-blanke). Hy het begin hardloop en my man was agterna. Nadat hy hom gevang het, hom bietjie wakker gemaak het, was daar 'n aanranding saak wat vinniger voor die hof gekom het as die saak wat ons ingesit het vir huisbraak. My man moes hoeveel keer hof toe, maar van die huisbraak saak niks weer gehoor nie. Die arme nie-blanke was so lelik aangerand – IN DIE WIT MAN SE HUIS!!!!!Linda 3/17/2010 11:50:20 AMEk wil net een vraag vra en mense moet dit asseblief nie persoonlik opneem nie…soveel mense kla oor die stand van sake in die land, maar hoeveel van ons wit mense het gestem die jaar met die verkiesing?? Soveel mense wat ek tee gekom het en gevra het of hulle gestem het, het net hul skouers opgetrek en gese "ag my een stem gaan tog nie 'n verskil maak nie" of "ag nee ek het tog nie lus om in 'n lang tou te gaan staan nie" of watookal die verskoning. Ek stem saam 1 stem gaan dalk nie 'n verskil maak nie, maar as omtrent elke tweede persoon wat jy raakloop so se en jy tel hulle bymekaar dan is dit 'n moerse klomp stemme. Ek is seker die van julle wat wel gestem het ken ook sulke mense…Dit is dalk die een manier waarop ons kon saamstaan en 'n verskil KON maak. Wie weet of ons weer 'n volgende kans gaan kry om te stem… Dit maak my moedeloos om te hoor van die boer wat sy eie lewe beskerm en in die tronk moes gaan sit vir dit, terwyl die swernoot wat hom wou aanval vry is?!?!?! Waar is die justice in die land?? Een ding is vir seker, dat die kriminele in die land eerder beskerm word as die gehoorsame landsburgers. Ons enigste wapen is gebed en geloof in God. Ons moet soos met die 10 plae die bloed van die Lam teen ons koesyne verf sodat die doodsengel nie sal inkom nie. Dieselfde nou sodat hierdie vieslike geweld wat besig is in ons land met die boere, net verby hulle plase sal beweeg. Amen.

  18. Witboer 3/17/2010 11:50:22 AMLos vir de la Rey, hy is al lankal dood en het die engelse baklei. Ons moet ons eie ding doen.G.A.T. Volkeel 3/17/2010 11:56:27 AMDis is siek, uiters siek. Ons veronderstelde "polisiemag" wat reg en geregtigheid moet geskied. Maar soos die ANC jeugliga in een van die swart plaaslike koerante gemeld het is dat hul "3000 lede op bystand het om wittes in SA dood te maak" – gaan soek maar dit op, op die boermag se webtuisteThinus 3/17/2010 12:06:56 PMDie swart polisiemag is almal 'n klomp rassiste en is nie daar om wet en orde te handhaaf nie, maar omeerder die blankes aan te val en van hul regte te ontneem. Hulle kan nie vertrou word nie en is net nog 'n gewapende vleul van die ANC gemors. MOet nie eers die polisie bel nie, want maak nie saak of jy jouself verdedig het nie, jy sal toegesluit word en die swart krimineel sal losloop.Els 3/17/2010 12:07:39 PMEk dink die artikel is glad nie op standaard nie. Die Joernalis was te vinnig op die opskrif in die koerant te kry dat hy vergeet het om hom klaar te skryfGogga 3/17/2010 12:16:19 PMBernard, het jy nog nooit in die Bybel gelees dat as jy nie iets goeds te se het van 'n ander nie, bly dan eerder stil? Skaam jou…

  19. Ben 3/17/2010 12:20:32 PMEk is ook geskok, maar eintlik nie so erg nie, ons moet sulke goed tewagte wees, daar is skaars wit polisiemanne op die stasies, en hulle staan mekaar so by, of dit nou vals is of nie, hulle sal alles doen om die wittes te onderdruk en toe te sluit en te vermoor, hulle soek nie eers hard ne plaasmoordenaars nie, maar laat 'n witman hom self verdedig, dan sal hylle alles los en hom gaan soek en vervolg. Dit maak 'n mens siek. Jy mag nie vuurwapen besit nie nie eers wettig nie, maar hulle mag onwettig dit hê. Hulle mag moor sonder dat die regering iets sê. Die regering is skuldig aan alle moorde in die land, hulle kan nie eers munisupaliteite bestuur nie wat nog van die regering.Zak 3/17/2010 12:28:43 PM@Rita, Rita , ek stem saam met jou, ek wil ook graag betrokke raak en iets daadwerkliks doen. Maar ek het geen benul waar om te begin nie. Ek dink ons kort n leier. Ons sal maar saam moet bid dat een ons gegee / uitgewys word.ek 3/17/2010 12:29:12 PMHy moes stilgestaan het sodat die bliksem hom kon steek? Wat die duiwel gaan aan met die polisie? Ja die krimineel het meer regte as die wetsgehoorsame mens – ons weet dit mos al lankal. Die vark het gesteel by die boer en toe gaan maak hy nog meer moeilikheid. Die kwansuise besering aan sy arm het my sweerlik self gemaak. SA, waarheen? My hart is seer vir ons mooi land wat tot hiertoe gedaal het en dit is nog nie die einde nie. Ons sal nog sien wat ons nie wou sien nie.Johan 3/17/2010 12:32:44 PMDie ANC polisie maak nou 'n gewoonte daarvan om onskuldige witmense toe te sluit oor naweke sodat hulle VERKRAG kan word en VIGS opdoen in die selle. Ons moet dit stop sit – die regering moet dit keer OF ons gaan gedwing wees om reg in eie hande te neem. SO KAN DIT NIE AANGAAN NIE!JG 3/17/2010 12:32:59 PMRia , vir watter leiers wil jy bid…Is jy van jou kop af. Die laaste ware leier wat ons gehad het was Hendrik Verwoerd en geen van die gespuis na hom nie.Die verkeerdste ding wat jy kan doen is om vir die sogenaamde leiers te bid. Hulle het almal verleiers geword of het jy bedoel ons moet vir Zuma bid.Hoe bid jy vir 'n klomp kommuniste wat GLAD nie aan die God glo wat ek en jy aan glo nie. Hulle harspanne is vol Marxistiese ideologiee en denkwyses. Nee , ou suster ek bid vir geen sogenaamde leiergespuis meer nie..

  20. Marilize 3/17/2010 12:34:05 PMdit is nou tipies die nuwe Suid-Afrika. Moet ons wit mense eers wag om doodgemaak te word en dan ons self verdedig. Daardie man is onskuldig in die selle toegesluit oor hy homself wou verdedig. Maar die swart aanvaller kom skotvry daarvan af. Swartes maak en breek nes hulle wil en kom niks oor nie, maar laat dit nou net 'n wit persoon is dan is daar jare se nonsens.wonner 3/17/2010 12:38:21 PMAlbe, dit wil voorkom of jy jou medemens in twyfel trek? As jou oogklappe af val sal dit vir jou te laat wees!AG 3/17/2010 12:43:58 PMDanie het kommentaar gelewer op die brief van die werknemer by Tswane wat vertel van die openlike rassisme en hy het gesê iets in die lyn van "Die tyd is naby, n bubble gaan bars". Hierdie rasse ding is nou baie vinnig besig om na n punt toe te beweeg en ek het angs daaroor ervaar, maar gister toe besef ek dat as ons oupas se oupas dit kon doen met Bloedrivier, kan ons dit ook (weer) doen. So ek stem helemal saam met James.Bernard, kom by ou, waar val jy uit?onbekend 3/17/2010 12:52:21 PMDit wys maar net weer eens dat die misdadiger alle reg in die land het om te maak net soos wat hulle wil want hulle weet dat daar niks aan hulle gedoen sal word nie omdat die regering misdadigers beskerm in plaas daarvan dat hulle onskuldige mense beskerm. Die polisie beamptes wat Mnr Grobler toegsluit het is nie die naam polisie beampte werd nie. Mag hulle toegesluit word vir iets wat ander gedoen het en dan moet die sleutel ook sommer net weg raak. Dis pateties.Eugene 3/17/2010 12:53:59 PMDit wys jou maar net weereens die skelms word beskerm en nie die mense wat aangeval word nie. Wonder wat het Malema hieroor te sê

  21. Chris 3/17/2010 12:55:05 PMDie polisie manne is seker die dronkg*t se tjommies – Drinkebroers – Gaan die wit man wys hulle is Baas!Arras 3/17/2010 1:00:14 PMDagvaar die polisie!!!Rosie 3/17/2010 1:04:07 PMWel, ek weet nie hoekom is almal so verbaas nie. ons weet tog dat die government, polisie, munisipaliteite almal kop in een mus is.Op die einde van die dag gaan die swartman ons hele wit volk uitroei en wie gaan dan vir hom en sy familie kos verskaf. Die bl!ksems gaan dood gaan van die honger want die man (die Boer) wat verskaf vir die land het hy vermoor!Ek mag dalk lewe om dit te sien, ek mag dalk nie, maar moet geen hulp van my verwag nie. Ons kom van die voortrekkers en ons sal weet hoe om dan te oorleef!darth vader 3/17/2010 1:16:14 PMwel mense, maak reg vir die burger-oorlog. dis baie nader as wat julle dink!! en as ek n boer was sou ek BAIE seker gemaak het niemand gaan my verras in my huis nie…..en vir die polisie wil ek net se: eendag, op n reendag……….gaan julle op julle hel kry wanneer julle met die verkeerde man moeilikheid gesoek het……the chickens are coming home to roost……only….they turned into vulture!!!!!!Verstaan Tog 3/17/2010 1:17:57 PMMENSE !!Verstaan tog Malema en andere wil ons nie hier he nie! Hulle sal aanhou al gaan ons politiekepartye hoe tekere !Hulle agenda is om als en almal so ver moontlik uit te wis.Indien daar nie daadwerklik iets gedoen word nie sal die moorde , verkragtings & laster aanhou. Waar in die wereld sal n regering toelaat dat die resultaat van n persoon se uitlatings op facebook as bewys geskryf word en niks doen nie ? Molema en ANC PLEEG MOORD nie self nie , maar hul opgesweepte lafaards en hulle verlekker hulle daaraan want ons is te SLAPGAT om iets te doen!!!!

  22. Felix 3/17/2010 1:23:46 PMOns betaal die prys vir ons voorvaders se besluite. Wit mense hoort nie in Afrika, en hier gaan ons almal nog uitgemoor word voor die gelag van die ANC. Ons is alreeds uitgesluit van die demokrasie en geen reg op beskerming/menslikheid nie. Maak maar planne om terug te gaan van waar julle voorouers weggetrek het – sodat julle kinders ten minste 'n toekoms kan he – en nie as weeskinders nie.bettie 3/17/2010 1:41:44 PMstem volkome saam met Donny alhoewel ek bruin isDropkick 3/17/2010 1:43:15 PMHierdie storie kort n knippie sout. Daar is tien teen een veel meer as wat berig word. Dat die dronkgat plaaswerker slae gekry het is heelwaarskynlik die enigste waarheid in die storie.Andre de Kock 3/17/2010 1:50:30 PM70% van die Blankes het JA! OORWELIGEND JA!gestem in die referendum. So-net 30% van die slagoffers in die land is onskuldig-die res het daarvoor gevra! Kry vir julle wat ons uitgekryt het as KP's, AWB's en Rassiste!Staan op 3/17/2010 1:56:42 PMAan almal wat "iets wil doen" – hier is die adres van "Ek staan op" wat deur Peet Potgieter begin is. Hy is die persoon wat die artikel in Beeld geskryf het na aanleiding van die minister se dreigemente van "oorlog" maak as die wittes nie hulle munisipale belastings betaal nie. Ek het aangesluit – besluit of jy "wil opstaan". info@sapri.co.za Kom ons almal probeer 'n verskil maak.

  23. 22 en wit 3/17/2010 1:57:20 PMKom nou blankes-dis duidelik wat moet gebeur en ons almal besef ons moet saamstaan? Ons gaan net nog een kans kry om die land weer terug in bekwame hande te kry en dit is met die volgende staats verkiesing-kom ons staan saam vir n slag en los die trots by die huis en keer dat ons land in die afgrond ingaan. Blankes moet vir n slag hande vat weer, ek praat nie van weer n apartheid era begin nie ek praat eenvoudig van ons land wat reg beheer moet word. Plaas moorde en die tipe gruwelike goed moet ent kry. Weet nie wie van u sondag op Carte Blanche gesien het van die 2 blanke vrouens wat mishandel is en tronk toe is ens net oor n verkeers oortreding.Ek smeek julle, kom ons staan saam?Henk 3/17/2010 2:00:56 PMNet nog 'n bewys dat ons land in sy m….. in is. Hulle het hulle mes in vir ons wittes, ons kan maar se wat ons wil. Dis 'n wrok van haat wat hulle teen ons koester wat nooit sal ophou of uitsterf nie, vergeet dit !! Die misdadiger het in elk geval meer regte as die slagoffer, dit het ons nou al tot vervelens toe gesien. Die tyd wat die witvolk gaan opstaan en hulle regte terugeis is nader aan ons deur as wat ons dalk dink. Hou maar dop !!roland hennig 3/17/2010 2:03:39 PMPleks van 'n honderd klein partye, hoekom staan ons nie by mekaar nie, and vorm een sterk party, soos hulle in Amerika doen. Dit sal 'n gesonde en kompenterende demokrasie af gee. Maar ongelukkig kan die wit mense in die land nie saam staan nie, want helfte is weg en die ander helfte bang. Dit is pateties. Dit is my 2c werd.SAPS Lid. 3/17/2010 2:05:36 PMI rest my case, die sap word 'n politieke speelbal, ek is 25 jaar al in die Sirkus, as jy disseplinne wil afdwing dan is jy 'n rassis, want jy diskrimineer.As jy hom dissepliner aankla, word daar 'n grief teen jou gerigistreer deur sy unie (Popcru). Wat my passie en Hartsog was, raak vir my 'n verleentheid. Het iemand vir my ander werk asb !!!22 en wit 3/17/2010 2:07:02 PMEk dink Bernard het vergeet waar sy wortels begrawe is. @Rita dis baie waar wat jy se-ons het iemand nodig om voor te vat. Ons het iemand nodig om op te staan maar ook beskerm te word deur ons wat staan vir die beweging. Ek weet nie hoekom nie maar blankes staan nie saam nie, maar eks seker as ons die regte motivering kry sal ons weer kan saamstaan. Tot op hede het ons almal die geveg gelos omrede ons nie kon sien hoe dinge sal verander nie maar ons kan nie meer terugsit en kyk wat met ons land gebeur nie.

  24. jooan mcduling 3/17/2010 2:07:24 PMKan ons nie soveel moontlik briewe van ons lands se mense stuur Switserland toe nie, en aandag trek op ons probleem, miskien sal daar dan iets gebeur, iemand moet dit raak sien en iets doen. Asseblief!!!@JG 22 en wit 3/17/2010 2:10:42 PMEk dink Rita het bedoel ons moet saambid dat n leier tevore kan kom ons ons gevoel oor te dra en kan leiding neem van n beweging of party of hoe ookalFrancois Engelbrecht 3/17/2010 2:47:40 PMEk is net bly dat die polisiebeampte homself nie as beskuldigde gearresteer het nie, daar is hoop LOL!!!!!!Frik 3/17/2010 2:56:17 PMWeereens net n gepratery en geklaery ,,, almal kla net en doen niks want dis nie my probleem nie en dis amper lekker lang naweek ens. ens. ens. INDIEN die GROOT SAKELUI van Suid Afrika nie begin opstaan en iets aan die saak doen nie gaan alles nog MEER afdraende gaan na die sokker op 11 Julie 2010 – dan het SA niks meer oor om aantebied nie en die anc gaan allles vernader en vat !!! Maak die JSE toe vir 1 Dag dan sien die land sommer op 1 slag sy gat !!!!Senzo Mamelodi 3/17/2010 3:02:51 PMJa….maar dit was ook so gedurende the apartheid jare. Die verskil is net dit is nou andersom. Voel dit ook julle (wit)mense !

Leave a Reply

